czwartek, 29 listopada 2012

...dalej tworze... :)

I juz kolejne świąteczne ozdoby:)


MOja modeleczka zadowolona z choinki którą zrobiłam do pokoju dzieci, żeby też mieli swoją choinke: Srebrna z fioletem i .. nawet światełka ma, tylko na zdjęciu nie załączyłam ...
Srebrna choineczka ma 86cm
a zielona 65cm :)
Trochę się nakręciłam,ale dla tego efektu i zadowolenia dzieci... warto było :)






I jeszcze wianuszki z szyszek na papierowych podkładach:)





Dziękuję wszystkim za odwiedzinki  i komentarze:)



10 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wianuszki! choineczki wszystkie sa przepiekne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie!!! a uśmiech na tej słodkiej buzi bezcenny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow przepiękne. Choinki są fantastyczne i wianuszek- miodzio:)Dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie :) choinki są śliczne, a wianki to po prostu rewelacja! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne dekoracje, jednak najbardziej zachwycił mnie ten pierwszy wieniec :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń